Szálloda értékelés

- Egyéni utazó
Dátum: 2019.10.24 17:37

Nem tetszik:
Alanya várostól kb 8 km -re van a reptértől messze! Wi-fi ért fizetni kellett ! Tisztaság hagy kivetni valót maga után .Személyzet nem kedves ! Ez a szálloda nem 5 *-os nak felel meg !

Egyéb:
Fakultatív programon nem volt magyar idegenvezetés ! Ahol 3 étkezést igértek csak kettő volt benne ! /Pamukale /.

Dátum: 2019.06.10 16:55

Tetszik:
A kilátás és a szálloda szép.

Nem tetszik:
A vendégek 98%-a Orosz. Olyan szinten primitívek, hogy egy idő után nem tudod tolerálni. Hozzájuk igazítják az ellátást is, így leginkább tömegételeket csinálnak, mert arra, hogy Iván és családja kiszedje, majd otthagyja, ahhoz nem kell különleges étel. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem laktunk jól, de eddig csak csak jobb választékosabb konyhát találtunk.

A Bárokban is amíg nem tudták, hogy nem vagyunk, addig negatívan álltak hozzánk. Amint megtudták, hogy Magyarok vagyunk már jobban.

A tisztasággal se voltam teljesen megelégedve.

Egyéb:
Kérem a Startutazás és a SAN & FUN utazási irodákat, hogy a hirdetéseikben jelöljék meg azokat a szállodákat ahol Orosz túlsúly van, így nagyban megkönnyítenék a választást.

Dátum: 2019.06.01 05:52

Elhelyezkedés, kilátás jó.

Amiket írtam korábban.

Egyéb:
A hét végére javítottak az ellátás szinvonalán. Előkerült a csirkehús, comb, mell és fasírt szerű húsokat is grilleztek. Jó ízűek voltak, a változatosság azért hiányzott. Az alma mellé utolsó nap dinnyét is kínáltak. A bárokban amikor megtudták, hogy nem Oroszok vagyunk ott is kedvesebbek lettek. Voltak még apró bosszantó dolgok, de az biztos mindenhol van azokat nem emelném ki.

Dátum: 2019.05.27 20:29

Tetszik:
Az elhelyezkedés a kilátás rendben volt.

Nem tetszik:
A Török konyha nem csillogott! Majdnem vegetáriánusok lettünk! A húst konkrétan kerülik. Legyen ez hal, csirke, disznó, marha vagy bár mi más. Nem vicc!

A gyümölcsökről: őrültünk, mert a teraszról a szemben lévő zöldségesnél minden volt. Az étteremben alma meg narancs. Komolyan semmi más.

Az italok! Mint ha a fogukat húznák! Törökországban ilyet még nem láttunk, pedig egy pár éve járunk. Először röhögtünk az oroszokon, hogyy duplán, triplán rendelik a piát és összeöntik, hogy egy normál adag kijöjjön. Aztán nem röhögtünk. Sok az Orosz bunkók mint mindenhol. Nem éreztük azt, hogy értünk van a személyzet és látszott , hogy ők sem élvezték, hogy mi a munkájuk.

Egyéb:
Mindent egybe véve, ha nem baráttal vagyok akivel kicsit feszülten ugyan, de elröhögtem a dolgot, akkor még el is szégyeltem volna magam. 5 *, hát nem tudom. 2* max.nálam legalább is. Sok szuper szálloda van itt, inkább válasszatok mást. Én a Startutazás és a Sun and Fan oldalrol is leszedném, mert rontja a hitelüket.

Dátum: 2019.05.27 20:29

Tetszik:
Az elhelyezkedés a kilátás rendben volt.