Szálloda értékelés

- Család nagykorú gyermekkel
Dátum: 2019.08.07 19:26

Tetszik:
A szobából való kilátás, az ételek mennyisége, minősége.

Tengerpart közelsége, a személyzet segítőkészsége.

Gluténérzékenyeknek is bátran ajánlom a SÉF tájékozottsága, és felkészültsége miatt.

Nem tetszik:
Sajnos a busz amelyiken utaztunk, Szerbiában 12 órát várakozott egy parkolóban műszaki hiba miatt, és így egy kissé rosszul indult a nyaralásunk.

- Egyéni utazó
Dátum: 2019.07.31 20:28

A tengerhez közeli szállás

Nem tetszik:
Törölköző, wc-papír nem volt, unott arcú szállodai alkalmazottak, nem fedte a valóságot a 8 nap 7 éjszaka mivel este 8 után értünk oda a szállodába, és a hazaindulás 12-kor!

- Család kiskorú gyermekkel
Dátum: 2019.07.17 20:23

Tetszik:
Kiváló elhelyezkedés, bőséges és változatos ételek.

Nem tetszik:
Kissé hanyag, érdektelen, nyelveket nem beszélő személyzet, különösen a pincérek és pultosok valamint a takarítók. Pl. kértük a törölközők cseréjét ehelyett összehajtogatták a vizes koszos törölközőket. Fizetős napernyők a parton, nem is olcsón.

- Időskorú pár
Dátum: 2017.09.07 18:09

Tetszik:
A szálloda kívül belül gyönyörű.

A szobánk szép tiszta volt, minden nap takarítottak.

Az ellátás bőséges, van választék ki mit szeret enni, inni.

Nagyon közel van a homokos tengerpart.

Nem tetszik:
Nincs magyar nyelvű tájékoztató. A recepción sem beszélnek magyarul.

A nedencékben hideg a víz.

Elég gyenge volt az inernet.

- Időskorú pár
Dátum: 2016.09.20 14:25
Visszatérne: nem

Tetszik:
Az épület megjelenése, külső belső környezete.

Nem tetszik:
A megérkezéskor a parkolóőr viselkedése, a londíner az "A" szárny helyett a "B" szárny azonos számú szobájába helyezett minket.

Egyéb:
Erre az utazásra mi januárban jelentkeztünk. Az indulás előtt 3 nappal szóltak, hogy nem abba a szállodába kerülünk az első két éjszakára amit lefoglaltunk, hanem egy hasonló kategóriájú másik szállodába, mert a lefoglalt szálloda túltöltötte magát. A másik szálloda minősítését nem írom le, a recepciós viselkedését szintén nem minősítem, mert felháborító volt. Kedvesen mosolyogva adta át a kulcsot, két öregnek akik nehezen mozognak, egy olyan helyre ahol fél szintet a liftig gyalog kell megtenni, és londíner nincs. A recepció másik oldalán nem lett volna szintkülönbség. Egyik szállodában sem volt "házirend" a szobában, ami tartalmazza az étkezési időket, így az első vacsorát már nem kaptuk meg mert nem értünk oda időben. Mosolyogva közölték, hogy zárva vannak. Még akkor szedték le az asztalokat. Az előző szállodában, pár évvel ezelőtt, külön szóltak, hogy igyekezzünk a vacsorához mert vége a vacsora időnek, és érdekes módon nem csak, hogy beengedtek bennünket, hanem üdvözlő itallal fogadtak és a teljes választékot megmutatva nyugodtan meg tudtunk vacsorázni, úgy, hogy rajtunk kívül már senki sem volt az étteremben. Külön megkértek, hogy álljak be a szálloda ingyenes parkolójába, ne álljak az utcán. Jelenleg még tájékoztatást sem kaptunk arról, hogy a szálloda parkolója fizetős. És még volna mit ragozni, de teljesen felesleges. Itt nem egészen a vendégért van minden, pedig eddig én még Bulgáriában mindennel meg voltam elégedve, az elmúlt 40 évben többször nyaraltam itt családostul, barátokkal.

« vissza    1 |  2 |  3 |  4 |     tovább »